Bookbot

Kaka på kaka

Godare fika året runt

Valoración del libro

Parámetros

  • 200 páginas
  • 7 horas de lectura

Más información sobre el libro

Kanelbullen har sin egen dag, och kladdkakan likaså. Men det tar inte slut där! Året är lyckligtvis späckat av fikadagar, så häng med Camilla Hamid in i köket och upptäck de allra bästa av dem. Njut av att baka och äta klassiker som chokladbiskvier, morotskaka och prinsesstårta. Recept på det traditionella bakverket finns alltid med, men också spännande varianter som smakar nytt. Sammanlagt cirka 75 recept.Boken inleds med en pedagogisk bakskola med de bästa tipsen för att lyckas. Här finns också en grundlig genomgång av de vanligaste handgreppen inom bakning, samt pedagogiska felsökningslistor. Detta är Camillas hyllning till svensk fikakultur och godsakerna vi älskar. För att bakverken måste firas – och vi njuta!

Compra de libros

Kaka på kaka, Camilla Hamid

Idioma
Publicado en
2021
product-detail.submit-box.info.binding
(Tapa dura)
Te avisaremos por correo electrónico en cuanto lo localicemos.

Métodos de pago

4,2
Muy bueno
9 Valoraciones

Nos falta tu reseña aquí

Título
Kaka på kaka
Subtítulo
Godare fika året runt
Idioma
Sueco
Editorial
Bonnier Fakta
Publicado en
2021
Formato
Tapa dura
Páginas
200
ISBN10
9178871689
ISBN13
9789178871681
Serie
Calificación
4,2 de 5
Descripción
Kanelbullen har sin egen dag, och kladdkakan likaså. Men det tar inte slut där! Året är lyckligtvis späckat av fikadagar, så häng med Camilla Hamid in i köket och upptäck de allra bästa av dem. Njut av att baka och äta klassiker som chokladbiskvier, morotskaka och prinsesstårta. Recept på det traditionella bakverket finns alltid med, men också spännande varianter som smakar nytt. Sammanlagt cirka 75 recept.Boken inleds med en pedagogisk bakskola med de bästa tipsen för att lyckas. Här finns också en grundlig genomgång av de vanligaste handgreppen inom bakning, samt pedagogiska felsökningslistor. Detta är Camillas hyllning till svensk fikakultur och godsakerna vi älskar. För att bakverken måste firas – och vi njuta!